comleet body resto van porsche 911 targa 1973 van patrick claessens
aanpassen deurnaden en voorschermen
volledig spuiten onder en bovenzijde in kleur
prachtige auto
complete body restauratie van porsche 911 S uit 1970
op eerste zicht lijkt deze porsche nog in goede staat . na demonteren kwamen we er wel achter dat dit
niet zo was .
al snel bleken dorpels , vloeren , raamranden , deuren en nog veel meer volledig rot te zijn . er werden al meerdere
slechte herstellingen uitgevoerd aan de porsche .
deze werd dan ook geheel kaal gezet en vervolgens gezandstraald . na stralen eerst dat verdomde zand goed uitblazen en in de 2k epoxy primer spuiten voor aantasting te verkomen .
de gehele assen en bussen werden ook gedemonteerd en gereviseerd en alle onderdelen hervan gespoten en koudverzinkt . alle lagers en bussen werden dan ook vervangen .
de laswerken konden beginnen , wat bij dit speciale model toch steeds leuk is .
foto's spreken voor zich
na lassen strak zetten en terug volledig spuiten in de originele zilveren metalic kleur waarin de ooit in da fabriek van de band rolde
geheel opknappen van een T2B busje van jens jacobs .
slechte start gehad maar resultaat mag er toch zijn . dit was een zeer slechte bus .
na demontage kwamen we tot enkele grote verrassingen , rotte plekken en nog meer rotte plekken .
oude schades welke zeer slecht hersteld waren in het verleden . eens begonnen moest toch de klant even op de hoogte gebracht worden of we wel verder diende te gaan met de T2B bus uit 1978 .
vele plaatwerk panelen moesten vervangen worden . er kwam geen einde aan . steeds meer en meer .
na het laaste laswerkje aan deze bus kon de lastpost weggezet worden en kon eindelijk het mooie werk beginnen .
jens heeft een mooie kleurcombinatie gekozen voor de toch nog mooie bus in wording .
herstellen en spuiten van karmann ghia cabriolet
naam klant : charles uyterlinden garage beerens wijnegem
kleur L 661 porsche
peugeot 304 cabriolet
herstellen roestschade aan achterste wielkasten
herstelplaatwerk is niet te verkrijgen van dit model , dit dan maar op zoek gegaan naar plaatwerk dat miots kleine aanpassing te gebruiken is . we hebben na lang zoekwerk plaatwerk gevonden van een engelse bestelbus welke
zeer gelijkende wielkasten had , dus hebben we deze aangepast en ingelast .natuurlijk weet je met roest wel waar je aan begint maar niet waar het eindigd . er kwam natuurlijk veel tevoorschijn . binneste wielkasten ook rot en achterflanken onderaan ook rot alsook de deurstijl .
na alle roest netjes te hebben verwijderd hebben we het nieuwe plaatwerk vervaardigd en er netjes ingelast .
na laswerk stark maken en vervolgens terug spuiten in de orginele kleur µ
de klant was weer tevreden met het geleverde werk
porsche 356 speedster 1956
herstellen voorschade .
orginele nieuweporsche neus plaatsen volgens de normen der kust
strak zetten en spuiten
restauratie
vw spijlbus 1961 SO 34 klant : dekens christian
de spijlbus werd l gedemonteerd en na inspectie is er toch flink wat roest tevoorschijn gekomen .
bus werd geheel geszandsstraald .na stralen konden eindelijk de laswerken beginnen .
de gehele onderzijde werd vervangen door nieuw plaatwerk van autocraft .
de bus werd na laswerken geheel stakgezet en gedetaileerd gespoten zowel onderzijde , binnenzijde als buitenzijde .
ook werde alle mechanische delen onder handen genomen en gedetaileerd gelakt en vervolgens terug gemonteerd.
na afwerken bus was het resultaat danook geweldig en als kroon werd er bij deelname aan eerste meeting
splits at the lake 2014 dan ook een mooie award gewonnen van " best of show "
dit is een mooie beloning voor al het harde werk dat er in deze mooie bus is gestoken .
ik wil voornamelijk mijn klant dekens christian bedanken voor het vertrouwen dat ik van hem heb gekregen zodat ik het best behaalde resultaat kan behalen dat er is .
spuiten van een chevrolet corvette stingray t roof
deze auto is gemaakt uit polyester en de gelcoat van deze modellen is steeds volledig gebarsten .
van deze moesten we de gehele gecoat verwijderen .
enige polyester herstellingen moeten uitvoeren door barsten en scheuren .
polyester isoleren , strak maken en lekker in de zwarte grondverf spuiten .
enkele weekjes de grondverf laten uitharden alvorens de auto te spuiten .
na grondverf schuren de auto netjes afplakken en in diep zwart hoogglans spuiten .
in combinatie met chroom is zwart zeer mooi .
volledige restauratie van sales flap voor paruzzi nederland
deze werd geimporteerd uit brazilie als een zeer unieke verkoopswagen die nog steeds in gebuik was .
de staat van het voertuig zag er ook nog netjes uit dus dit zou een makie worden .
bij aankomst uit brazil bleek deze geheel volgeduwd per plamuur en polyester .
na lang aarzelen hebben paruzzi toch beslist de speciale en unieke spijlbus geheel te restaureren
het bleek een nachtmerrie maar ook daar moet je door . er werdt zeer veel plaatwerk vervangen .
een volledig nieuwe vooras en achteras werdt gemonteerd alsook stuurhuis . dit was nodig daar al het oude krom stond of geheel versleten was . er werdt ook gekozen voor een ombouw naar schijfremmen en een remservo zodat deze goed tot stilstand komt
met de restauratie werdt een uiteindelijk behoorlijk restulaat behaald maar toch niet geheel perfect .
daar was de toestand van het voertuig te ver gevorderd .
er werden ook speciale salesflaps vervaardigd . de volledige opbouw werdt vernieuwd .